La Xunta trasladará las aulas de Infantil de Apelón al Unión Mugardesa

La Xunta de Galicia, a través de la Consellería de Educación, realizará las obras de ampliación del colegio de primaria "Unión Mugardesa". La Xunta correrá con el 80% del coste y el restante 20% el Concello. 

La Xunta cumple con el compromiso adquirido ya hace meses tanto con el portavoz popular como con el Alcalde de trasladar las aulas de infantil y cumplir así las demandas de la comunidad educativa. El resto de grupos políticos también habían manifestado su apoyo al traslado.

Las obras supondrán la construcción de 3 aulas de infantil , anexas a la pista polideportiva (hoy son almacenes) de algo más de 200 m2, que estarán comunicadas con un patio de juegos infantiles. Las obras tardarán 3 años en hacer realidad la ampliación, aunque la Consellería intentará que se reduzca dicho plazo.


19 comentarios:

  1. De ser certo que o das obras vai para dentro de 3 anos , cuestión que en principio me resisto a crer , porque estariamos ante unha auténtica tomadura de pelo por parte da Xunta . A min máis ben ocórreseme pensar que o Partido Popular de Mugardos confunde os prazos de execución cos de financiamento posto que é algo habitual que as administracións establezan o financiamento plurianual dalgunhas obras sín que afecte aos prazos de execución . O que xa non é tan habitual e menos aínda razoable que a Xunta nos anuncie a realización dunhas obras a executar para dentro de tres anos cando , ademais , hai de por medio unas novas Eleccións Autonómicas .

    Por iso sería desexable unha aclaración por parte do Partido Popular de Mugardos na que se nos informase sobre o custo total das obras , prazos de contratación , inicio e finalización e por suposto tamén os prazos de financiamento .

    De non ser así cabe pensar que estamos ante unha tomadura de pelo ou dunha simple promesa electoral que ao final vén a significar o mesmo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Para aclarar a cuestión, a Xunta realizará as obras nun prazo de 3 anos, e dicir, disporemos de ditas aulas para dentro de 3 años cuando finalice la Xunta as obras.
      Respecto os datos de custe non os temos ainda, pero en canto os teñamos non dudaremos en publicalo.

      Eliminar
  2. Cada vez que escribides en galego cometedes un atentado lingüístico. Non entendo como representantes políticos na Galiza non son quen de escribir na lingua propia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es curioso que ante las aberraciones que comete el gobierno municipal sólo se fije usted en los atentados lingüisticos...Le agradecemos la crítica constructiva. Es usted capaz de hablar español en España??

      Eliminar
    2. Por suposto que son quen de falar castelán. Acaso sodes vos capaces de falar (ou escribir) galego correctamente? Non.
      Que vos parecería que calquer partido político escribira un castelán cheo de faltas e expresións e palabras que non existen. Sería lamentábel, non? Pois iso.

      Eliminar
    3. Moito criticar o galego que se escribe, e mete vostede "lamentabel" que e portuxesa. Cando se fala con criterio se soe ser máis convincente.

      Eliminar
    4. Que atrevida é a ignorancia.As palabras rematadas en -bel, están totalmente aceptadas pola Real Academia da lingua dende o 2003. Déixoche o enlace por se queres confirmar.
      http://www.realacademiagalega.org/dicionario/#searchNoun.do?current_page=1&nounTitle=lamentabel

      Espero que a próxima vez o que fale con criterio sexa vostede. Un saúdo.

      Eliminar
    5. Isto demostra o fora da realidade que esta a RAG, porque non coñezo ninguna persoa fora dos militantes de AGE, BNG, CXG, e as distintas faccions nas que se descompon o nacionalismo galego, que fale desa maneira. Ou vostede coñece a alguen, sobre todo mirando a xente maior que foi quen mantivo vivo o noso idioma.

      Eliminar
    6. Tengo que decir que si no cometes errores no los puedes corregir, por lo tanto ya no tienes nada que aprender.
      Es bueno intentar escribir en gallego, aunque se cometan errores, porque lo criticas?, crees que todos los que dicen saber Gallego lo escriben perfectamente?, crees que los dirigentes del BNG lo escriben perfectamente?, crees que tu nunca has cometido faltas de ortografía en gallego, ó en castellano?
      Que yo sepa en clase te hacen hacer dictados, y no creo que sea para otra cosa que para mejorar.
      Hay que ser muy burro y pensar que uno mismo no comete errores.

      Eliminar
    7. Por fortuna, as normas dunha real academia non se deciden por como falan un grupo ou outro de persoas. O proceso é máis elaborado.

      Polo que deduzo, vostede fixo un estudo sociolingüístico dentro dos militantes nacionalistas para facer tal afirmación.

      Eliminar
    8. Para Anónimo 27/8/13 10:07

      Intentarei respostar as túas preguntas unha por unha:
      - Concordo contigo en que dos erros se aprende.
      - Eu o que critico e que un representante público na Galiza, non sexa quen de se expresar en galego.

      - Non todos os que din saber galego, realmente o saben. Isto é un problema de base, o modelo língüistico da Galiza non funciona. Isto é algo evidente que ve calquera.

      - Non sei se todos os do BNG escriben correctamente ou non, son coñezo a todos. Non me gusta facer afirmacións que non son quen de contrastar, ou das que non teño datos.
      Ó fío disto, o que me parece unha paifocada e asociar a língua propia co nacionalismo.

      - Claro que cometo erros escribindo en galego, castelán, inglés ou francés, que son as linguas que domino. O que tento é (e máximo se son un cargo público) revisar o escrito.

      Eliminar
    9. Leyendo a personas como tu cada día estoy más orgulloso de vivir en mi ignorancia, de ser un burro de la lengua y de cometer errores.
      Dios mío, no me castigues haciéndome un egocéntrico barato, y sumun de la sabiduría universal.

      Eliminar
    10. Eu non te castigo con nada, o que te castigas eres ti mesmo dicindo que estás orgulloso da túa ignorancia língüística.

      Eliminar
    11. Dije dios mio no me castigues. Puede que te consideres un dios . Pero te aseguro que no eres mi dios. Así que no te preocupes, de ti no espero ningún castigo. Pero le pido perdón deidad de la lengua.

      Eliminar
    12. Un que non sabe escribir... GaliCIa, e se non mire no doga a ver cal é o nome oficial da nosa comunidade autónoma.

      Eliminar
  3. Buenas tardes, Soy Gustavo Garro , concejal del PP por Mugardos, entiendo perfectamente el Gallego oral y escrito, posiblemente el oral mejor que usted, ya que lo aprendí a la fuerza en un pueblecito del interior de unos 1000 habitantes, ó como dicen ustedes en la aldea.
    No soy capaz de escribir en Gallego, de momento, hablarlo lo hablo muy mal ó fatal, pero estoy en ello.
    Así que ya me dirá usted donde me van a ajusticiar por ello, en la plaza del pueblo ó delante del concello.
    También decirle que soy nacido en Burgos, y que llevo 10 años en Galicia, a mi no me han pagado los estudios de Gallego como a usted y no llevo 40 años ó más aquí, y le puedo asegura que le entiendo perfectamente, ¿que tiene más merito? ¿lo suyo ó lo mío?, también le puedo decir que me juego el cuello a que me siento más gallego que usted, y no critico al que habla en Castellano, como tampoco critico al que habla en Ingles.

    Sin más un saludo y espero no haberle importunado con mis palabras.

    Gustavo Garro
    Concejal del PP de Mugardos.

    ResponderEliminar
  4. Boas Gustavo, en primeiro lugar dicir que estás facendo umha mistura de mil temas que, en principio, non teñen nada que ver co meu comentario. Aclarai por partes:
    Eu simplemente o que dixen é que non é de recibo que representantes políticos en Galiza escriban fatal en galego. Se polas razóns que sexa, non sabes, ou non estás seguro ao escribir, pois escribe en castelán.
    Eu en ningún momento dixen nada de que hai que axustizar a ninguén, nin critiquei a ninguén por falar castelán; cada un que fale o que lle pete.
    O resto do que dis é moi interesante, pero penso que non ten nada que ver co tema do "debate"; so dicir que é moi atrevido pola túa parte pronosticar que te sentes máis galego ca min.
    Un saúdo!

    ResponderEliminar
  5. Buenas, no creo que haya hecho una mezcla de nada, simplemente un resumen de por qué no estaba de acuerdo con lo que entendí, pero parece ser y según me explicas en tu comentario, entendí mal, así que pido disculpas, comprenderás que este acostumbrado a las criticas por el idioma en el que me expreso y haya veces que me ponga a la defensiva.
    Sin más te pido disculpas, y lo de que quien se siente más gallego lo dejaremos así, ya que es algo que no se puede medir.
    Tambien darte las gracias por seguir nuestro blog.

    Un saludo.

    ResponderEliminar
  6. Aquí hay gente que se piensa que por ser independentista se es más gallego que los que no lo son.

    ResponderEliminar

Te rogamos hagas tu comentario con respeto y de forma constructiva para el beneficio de tod@s.