lunes, 29 de julio de 2013

VERGONZOSA CONTRATACION DE LAS OBRAS DE LA URBANIZACION PAZO DAS CONDESAS

Vergonzoso lo ocurrido en la junta de gobierno local del día 24 de julio, debido a las decisiones tomadas por BNG y EU para la realización de las obras de "Urbanización del plan parcial de O Baño", un autentico ejercicio de dedocracia a nuestro parecer:
- Primero, para la contratación para adaptar las infraestructuras de telecomunicaciones lo sacan adelante con un contrato menor, a partir de 50.000 € dejaría de serlo, curiosamente solo faltan 1.642 €, por lo que el grupo de gobierno "invitará" a dos empresas para ofertar dicho trabajo.
- Segundo, para la contratación de las obras para recepcionar la urbanización, en vez de realizar un procedimiento abierto para que ofertaran cuantas más empresas mejor (lo que redundaría en beneficio para los vecinos) se les realiza una adjudicación por procedimiento negociado, con lo que se "invitará" a 3 empresas.

Dejamos a continuación la transcripción de la junta de gobierno local:

"1) ADAPTACIÓN DE INFRAESTRUTURAS COMÚNS DE TELECOMUNICACIÓNS DA URBANIZACIÓN “O BAÑO”
A Xunta de Goberno Local, por unanimidade, acorda, prestar á súa aprobación á proposta antes transcrita, para a contratación das obras de “ADAPTACIÓN DE INFRAESTRUTURA COMUN DE TELECOMUNICACIÓNS DA URBANIZACION “O BAÑO”, cun orzamento de CUARENTA E OITO MIL TRESCENTOS CINCUENTA E OITO EUROS CON NOVENTA E OITO CÉNTIMOS (48.358,98), IVE incluído.
1º.- Contratar pola modalidade de contrato menor por estar o presupuesto dentro dos límites establecidos polo artigo 138.3 do Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público.
2º.- Que pola Alcaldia se soliciten propostas a dúas empresas, como mínimo, capacitadas para a execución das obras."
 
"2) PROXECTO DE OBRAS NECESARIAS PARA RECEPCIONAR A URBANIZACIÓN DO PLAN PARCIAL DE “O BAÑO”.
A Xunta de Goberno Local, por unanimidade, acorda prestar á súa aprobación á proposta antes transcrita, para a contratación das obras de “OBRAS NECESARIAS PARA RECEPCIONAR A URBANIZACIÓN DO PLAN PARCIAL DE “O BAÑO”, cun orzamento de 218.097,70 euros, IVE incluido.
1.- Acordar a necesidade de contratación das citadas obras polos motivos que constan na memoria do proxecto técnico e no acordo de execución xa citado.
2.- Aprobar o expediente de contratación das obras e dispor a apertura do procedemento de adxudicación polo procedemento negociado, procedemento que se elixe en base a contía e entidade das obras e pola súa máis sinxela tramitación; quedando condicionada a adxudicación a aprobación definitiva do expediente de modificación de créditos nº 6/2013, aprobado polo Pleno da Corporación o día 11-07-2013, e solicitar oferta a tres empresas, como mínimo, capacitadas para a execución das obras."