CHARLAS INFORMATIVAS

Foro de Gestión Publica organiza unas charlas informativas para los siguientes dias 16 y 21 de febrero, en las que se tratataran los temas que ven a continuación, animense a asistir:

• SÁBADO 16 DE FEBRERO A LAS 12:00 H

PSICOLOGÍA EN LA EDUCACIÓN INFANTO-JUVENIL

PONENTE: MÓNICA LAMAS BECEIRO (PSICOLOGA)

CONTENIDOS:
- FACTORES QUE INFLUYEN EN LA EDUCACION DE UN NIÑO
- DETECCIÓN DE PROBLEMAS EN LA EDUCACIÓN
- ¿CUANDO ACUDIR A UN PROFESIONAL?

EN EL CENTRO CÍVICO MUNICIPAL (CASAS BARATAS-FRENTE A CORREOS)

• JUEVES 21 DE FEBRERO A LAS 18:00 H

COCINA SALUDABLE

PONENTE: DAMIÁN ALONSO MARTÍNEZ (PROFESOR DE COCINA)

Contenidos:
• Comida rápida y saludable
• Productos de temporada
• Dietas sanas
• Menús infantiles

CASA DA CULTURA (C/Fene-Casas Baratas)

14 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. E isto que ten que ver coas charlas informativas sobor da cociña?

      Eliminar
    2. No Partido Popular publicamos todos os comentarios aun entendendo que non procede neste sentido. Pero temos que respetar todalas opinions, as compartamos ou non. Entedemos que este comentario procedia máis noutras das nosas entradas.

      Eliminar
  2. Pois eu penso que esa entrada sobraba e pareceme moi ben que se fagan estas charlas parecenme moi interesantes. Interesanme mais que o que fixeran os arquitectos. Meu agradecemento o Pp por pensar nos veciños e nas nosas inquedanzas.

    ResponderEliminar
  3. Me parece bien, muy bien lo de las charlas, y mas aun al ver quien las va a impartir.enhorabuena por la idea.
    En cuanto a la entrada del tema de los arquitectos imputados en un delito, lo teneis muy facil.Haceis unas cuantas preguntas en el ayuntamiento, y publicais una entrada.Así podeis colaborar en aclarar este tema de presunta corrupción.Algo ya sabemos a través del Face Book de uno de ellos.Creo que al Partido le interesa saber que pasó con esta gente.
    Gracias Partido Popular.

    ResponderEliminar
  4. Felicidades por el trabajo que estáis haciendo en el ayuntamiento como oposición y en el bloc donde mantenéis a los vecinos informados gracias.
    La contestación que hacéis sobre el primer comentario,quisiera dar mi opinión.
    1 - El anónimo ya dice que no es el sitio ya que no tiene nada que ver con la entrada, pero me imagino que lo escribió aquí para que se publicara.
    2 - no entiendo que problema tenéis en ese tema(de los arquitectos que están imputados)parece que tenéis algo que ocultar, porque en otras ocasiones el PP se manifestó públicamente y no paso nada
    3 - La Democracia se basa en respetar todas las opiniones las compartamos o no, y pienso que el partido popular es democrático

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Respecto al segundo punto, al respecto de la noticia publicada, todavia no tenemos información suficiente al respecto mas que la que se lleva publicado en la prensa.
      En cuanto tengamos información al respecto, daremos nuestra opinion y pediremos explicaciones a quien sea pertinente pedirlas.

      Eliminar
  5. Cabe pensar en cambio que si debérades dispoñer de coñecemento abondo como para informarnos sobre o avance ou novidades producidas en canto ao Plan Xeral de Urbanismo posto que é de supoñer que a estas alturas e despois de casí catro anos transcorridos dende o inicio dos traballos de revisión, algo teredes que dicir sobre o particular salvo que a representación que tedes na Comisión Informativa de Urbanismo estea limitada soamente á presenza que poida xustificar formalmente a vosa asistencia .

    O tema é sumamente importante e si neste momento non estades documentados para dar unha CHARLA INFORMATIVA , é de esperar cando menos unha explicación que nos chegue a todos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ata o de agora todalas reunions tidas cos redactores do PXOM han sido para marcar as bases do fututo PXOM. Razón pola cal todavia non hay información suficiente coma para poder trasladarlle os veciños algo significativo respecto a esto.
      Non teña dubida de que en canto os redactores do plan teñan algo significativo o respecto procederemnos a informar os veciños.

      Eliminar
    2. En galego non existen os tempos compostos, nin a letra "y", nin "esto"

      Eliminar
    3. Gracias, foi un "lapsus".

      Ata o de agora tódalas reunións tidas cos redactores do PXOM foron para marcar as bases do futuro PXOM,razón pola cal todavía non hay información suficiente coma para poder trasladarlle ós veciños algo significativo respecto a esto.
      Non teña dubida de que en canto os redactores do plan teñan algo significativo o respecto procederemos a informar ós veciños.

      Eliminar
  6. En principio teño que dicir que a resposta me parece correcta pero a meu entender debera de ser algo máis ampla, cuestión que pode ser debida a que a miña pregunta tampouco foi moi ben plantexada , por iso sería bo que precisásedes máis ou menos cronoloxicamente as reunións que mantivestes formalmente coa presenza de todos os grupos e polo tanto tamén con luz e taquígrafos tal e como debese ser un tema como este, de especial interese xeral. É de supoñer por iso que haxa constancia documental das devanditas reunións e nese suposto debesen de darse a coñecer.

    Dito o anterior, sería bo saber en que consisten esas bases do futuro plan e , como é lóxico, saber o grao de coincidencia, aceptación ou discrepancia que en principio puidese darse no conxunto dos grupos que formades a Corporación Municipal en relación ás mesmas .

    Por último na miña opinión teño que dicir que me parece moi pobre e moi decepcionante o resultado do traballo da redacción e xestión da revisión do Plan de Urbanismo que vós explicades na anterior resposta, tendo en conta os case catro anos que van transcorridos.

    Considero que con estes métodos e ritmos nada bo se pode augurar, aínda que poidan xurdir sorpresas ou informacións que nestes momentos poidan permanecer ocultas e por iso fóra de control, e vexa á luz algún tipo de acción espectacular, que non un milagre, que poida dar un xiro completo a esta situación de extrema lentitude cada vez máis próxima á parálise total.

    ResponderEliminar
  7. A mí me llama poderosamente la atención el hecho de que ante un tema tan importante como es el Plan de Urbanismo y después del largo tiempo transcurrido desde el inicio de los trabajos de redacción , nos respondan de una forma tan vaga como decir aquello de que hasta ahora en las reuniones de trabajo con el equipo redactor solamente se marcaron las bases del futuro plan , sín tan siquiera decir cuales son y en que consistes dichas bases y , lo más importante de todo ello , conocer sí hubo el consenso y el acuerdo necesario para empezar a trabajar con un mínimo de garantía sobre dichas bases , dado que como ustedes saben , en materia urbanística de este nivel se requiere una mayoría cualificada para la aprobación de los acuerdos relativos a las distintas fases del plan que finalmente conduzcan a la aprobación definitiva . Parece que largo camino por recorrer .

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias por su comentario. El proximo dia 8 de marzo a las 8 de la tarde realizaremos un acto publico en la casa de la cultura en el cual responderemos todas las dudas existentes sobre este tema y cualquier otra consulta que nos quiera realizar.

      Eliminar

Te rogamos hagas tu comentario con respeto y de forma constructiva para el beneficio de tod@s.