La realización de las obras complementarias de la EDAR no se aprobaron por unanimidad como dice EU-IU

El Partido Popular quiere aclarar y desmentir las informaciones vertidas en el blog de EU-IU el 17/09/2012 sobre la supuesta "unanimidad" para que las obras de la EDAR (Estación Depuradora de Aguas Residuales) necesarias para arreglar los problemas existentes en Rosalia de Castro, Esteiro, Puerto de Mugardos y O Seixo.

EU-IU manifiesta literalmente: (ver)

 "A unanimidade da corporación municipal fai posible que se realicen con cargo ás obras da EDAR os  saneamentos do Esteiro, Rosalía de Castro e Peirao. A separación das pluviais das fecais e a posible solución ás inundacións no peirao seguen estando dentro dos nosos obxectivos.
Estes saneamentos non estaban incluídos no proxecto, pero a presión unánime fixo que se incluísen cando as obras están prácticamente a punto de rematar".

Desconocemos lo que entiende por unanimidad EU-IU, pues en el pleno del 29 de junio de 2012 (ver acta del pleno AQUÍ) EU-IU fue el único grupo que votó en CONTRA del convenio entre Portos de Galicia, Augas de Galicia y el Concello de Mugardos para la ejecución y mantenimiento de actuaciones de saneamiento en la zona norte de la ría de Ares, y en la zona sur de la ría de Ferrol, en su afección en la zona de servicio en los puertos de Mugardos y O Seixo.


¿Cómo se puede decir que la solución de las inundaciones están dentro de sus objetivos y a la vez votar en contra del convenio que las hace posibles? 

De hecho tal y como reconoce el propio alcalde en dicho pleno al finalizar el debate, ya existe una obra que se está realizando, que es la del puerto de O Seixo, y que es posible por el acuerdo con Portos mediante la voluntad de firmar este convenio.

Los grupos municipales  habíamos coincidido en reclamar a Augas de Galicia de la necesidad de acometer obras complementarias para completar el saneamiento en zonas donde existían problemas desde hace años, como eran las del entorno del Cantón de Cora, Calle María y Calle Real, que estaban provocando inundaciones por no poder abordar la red de saneamiento la recogida también de aguas pluviales, las cuales no estaban separadas debidamente.

También se hacía necesario abordar otras no previstas e igualmente necesarias como Rosalía de Castro y el Esteiro.


 RAE (Real Academia Española)
unanimidad.
(Del lat. unanimĭtas, -ātis).
1. f. Cualidad de unánime.
por ~.
1. loc. adv. Sin discrepancia, unánimemente.


unánime.
(Del lat. unanĭmis).
1. adj. Dicho de un conjunto de personas: Que convienen en un mismo parecer, dictamen, voluntad o sentimiento.
2. adj. Se dice de este parecer, dictamen, voluntad o sentimiento.

7 comentarios:

  1. Un vecino alucinado19/9/12 16:39

    Me he molestado en leer el acta del pleno y alucino. ¿cómo se puede atrever IU a poner que han estado apoyando eso !¡¡¡si fueron los únicos que votaron en contra!!! Y aun encima dicen que era uno de sus objetivos. Pero si pusieron mil trabas para que el nuevo colector fuera donde estaba el antiguo!! Incluso se recogieron firmas e IU dijo y machacó que la quería en el aparcamiento! Resulta que ahora "unanimemente" ya están de acuerdo!?¿

    ResponderEliminar
  2. Haberá que contrastar informacións por que a principios de ano e con relación á localización do Tanque de Tormentas , Esquerda Unida a través do seu Blog e con toda una serie de datos , deixaba claro que estaría de acordo a condición de que se cumprisen unha serie de condicionantes :

    Tanque de tormentas: aceptará a Xunta que lle poñan condicións?
    Dase por boa a ubicación do tanque de tormentas no Antigo Bombeo se a Xunta se compromete a: separar as pluviais da r/María e a r/Real na súa confluencia co alcantarillado na zona da rotonda, executar o alcantarillado de Baño, executar o alcantarillado de Rosalía de Castro, executar o alcantarillado do peirao, evitando os atascos e conectando todo o peirao á rede de alcantarillado e non executar as obras en verán. Todos estes son os condicionantes que fan que a última ubicación proposta pola Xunta sexa “a mellor”.
    EU manifestou que, aínda non puidendo contrapoñer un estudo técnico ó realizado pola Xunta, dada a negativa do resto dos grupos municipais a encargalo, seguíamos entendendo que a súa execución sería factible en calquera punto do peirao.
    A maioría dos grupos tiñan zanxado o debate sobre a ubicación. Ante este plantexamento, EU votou a favor da execución de todas as obras mencionadas anteriormente.
    Agora queda por saber a resposta da Xunta a todos estos condicionantes. Aceptará a Xunta os condicionantes dado o aforro económico que supón a nova ubicación?

    ResponderEliminar
  3. Eu non sei o que interpreta a anterior entrada por contrastar informacions, eu acabo de leer acta do pleno de ese dia e EU vota claramente en contra. Enton EU pola entrada no seu blog manten un discurso na calle, e despois fai todo o contario cando hai que tomar decisions. Por favor actitudes coma estas desprestixian a clase politica. Por favor se agradecería que se obrase con coherencia na clase politica mugardesa, pero visto o visto ultimamente so vexo coherente o Partido Popular.

    ResponderEliminar
  4. Le rogariamos que cuando hable de contrastar se lea el acta del pleno que hemos puesto a su disposición (si no ha estado allí) en el que Augas de Galicia mandó una carta al alcalde en la que se comprometió a realizar las obras antes referidas. Por otro lado una de ellas ya se realizó, la del puerto de O Seixo, obra que se cambió de ubicación porque el sitio previsto podría producir desperfectos serios en la fachada de las viviendas, por lo que nos opusimos en su momento (si no se hubiera aceptado, dicha obra no se hubiera realizado) La cuestión no es si IU votó a favor (¿donde?) de las obras de mejora del saneamiento, sino que la forma de concretarse dicho voto no es una voluntad sino un voto a favor del convenio que las hace posibles(ya que las administraciones públicas no funcionan con voluntades sino con acuerdos escritos). Augas de Galicia ya vio necesario complementar dicho tanque de tormentas y otras zonas no previstas inicialmente (el Concello tampoco hizo alegaciones en su momento) con obras complementarias que son históricamente solicitadas.Lo que no vale es decir una cosa, después otra (por si acaso) y finalmente decir que votó a favor de las obras pero no al convenio que las autoriza.No parece demasiado serio.No es de recibo seguir poniendo trabas al saneamiento de la ría.

    ResponderEliminar
  5. ACTA DA SESIÓN ORDINARIA REALIZADA POLO CONCELLO PLENO DE
    MUGARDOS O DIA 29 DE XUÑO DE 2012.
    5.- CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE O ENTE PÚBLICO PORTOS DE
    GALICIA, A ENTIDADE PÚBLICA EMPRESARIAL AUGAS DE GALICIA E O
    CONCELLO DE MUGARDOS PARA A EXECUCIÓN E MANTEMENTO DE
    ACTUACIÓNS DE SANEAMENTO NA ZONA NORTE DA RÍA DE ARES E NA
    ZONA SUR DA RÍA DE FERROL, NA SÚA AFECCIÓN NA ZONA DE SERVIZO
    DOS PEIRAOS DE MUGARDOS E O SEIXO (MUGARDOS, A CORUÑA).
    Sr. Alcalde: ¿Palabras?. Si.
    Sra. Díaz Otero (que traducido di): Bueno, boas tardes a todos e a todas. Nós imos a formular algunha das cousas que xa formulamos na Xunta de Voceiros, con referencia a este...
    Sra. Díaz Otero (que traducido di): Augas de Galicia. Bueno, pois entón tería que vir
    igual no convenio que ven o tanque.
    Sr. Alcalde: Non, no convenio non pode vir. No convenio só hai unha autorización de
    Portos de Galicia para realizar as obras. Portos autoriza no seu dominio facer esas obras.
    Sra. Díaz Otero (que traducido di): Pero as obras do alcantarillado se fan en dominio
    de Portos. Igual que o tanque de tormentas.
    Sr. Alcalde: As obras van incluídas no proxecto que é Augas de Galicia.
    Sra. Díaz Otero (que traducido di): Cando executen as obras alegrarémonos.
    Sr. Alcalde: Creo que está clarísimo. Bueno, pero está clarísimo, hai un compromiso
    aquí, se non o houbera daquela si que entendería, que houbera reticencias ou que houbera
    desconfianza de que non se ían a facer. Pero hai un compromiso aquí asinado polo director de
    Augas de Galicia que van a ir recollidas no proxecto total da obra. E de feito teñen que ir, por
    que unha obra que está feita xa, é a do Seixo, e a terán que incluír no seu proxecto. Ben, si
    non hai máis palabras sometemos a votación.
    Rematado o debate, e tendo en conta o informe emitido polo secretario da corporación
    en data 28.06.2012, obrante no expediente, sometese o asunto a votación, e o Concello Pleno,
    por 10 votos a favor (4 BNG, 4 PP, 2 PSOE) e 3 votos en contra (3 EU), acorda:
    1º.- Prestar aprobación ao Convenio de Colaboración entre o Ente Público Portos de Galicia, a
    Entidade Pública Empresarial Augas de Galicia e o Concello de Mugardos para a execución e
    mantemento de actuacións de saneamento na zona norte da Ría de Ares e na zona sur da Ría
    de Ferrol, na súa afección na zona de servizo dos peiraos de Mugardos e o Seixo (Mugardos,
    A Coruña), de data 4 de xuño de 2012, número de rexistro de entrada neste concello 3.433 de
    8 de xuño de 2012.

    ResponderEliminar
  6. En el blog de IU aparece el acta completa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ya se ha subsanado el error con el enlace al acta de ese dia, en el que EU voto en contra del convenio de la EDAR con portos de Galicia.
      Gracias.

      Eliminar

Te rogamos hagas tu comentario con respeto y de forma constructiva para el beneficio de tod@s.