O goberno municipal por fin se senta a falar dun convenio para a xestión do campo de futbol de herba artificial municipal da Pedreira. Despois dun ano de funcionamento do mesmo, donde xa leva entrenado e xogado o Galicia, parece que despois de manifestar os grupos da oposición a necesidade de materializar un convenio que clarifique a súa xestión o goberno tamén cae nesa mesma idea.

Axudar á entidade e facilitar o acceso xeral ó uso da instalación debe compatibilizarse para que teñamos un equilibrio entre un servicio deportivo de interese e unha xestión e mantemento organizados.
Una obra raquitica realizada con dinero público y que va a necesitar más dinero para comprar terreno para los vestuarios.
ResponderEliminarSupongo que no perdurara por siempre el uso y disfrute de los vestuarios del club Galicia de Meha, algun dia surgira otra sociedad que quiera hacer uso de las instalacciones y no tener que depender de una entidad privada.Esperemos que el Sr. Alcalde deje resuelto el problema antes de retirarse de la politica,porque el heredero la tiene muy cruda para hacer los accesos prometidos desde la alcaldia.