sábado, 25 de septiembre de 2010

La Xunta cumple su compromiso con el portavoz popular agilizando los trámites y da luz verde al campo de futbol


La Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas ratificó ayer la aprobación de la modificación puntual del Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) de Mugardos para permitir que el campo de A Pedreira, donde juega el Galicia de Mugardos, pase a disponer de césped artificial. El cambio «ten por obxecto cualificar a devandita parcela como sistema xeral de equipamento deportivo público en solo urbano consolidado, axustando os seus límites á realidade parcelaria e redelimitando en consecuencia o solo urbano non consolidado P-1 A Pedreira», explican fuentes oficiales del Gobierno gallego.
La parcela tiene una superficie de 6.824 metros cuadrados, «hoxe destinada a campo de fútbol e que foi cedida ao Concello pola Sociedade Deportiva Galicia de Mugardos mediante escritura pública de xaneiro de 2009». Además, el proyecto que ratificó la Xunta ayer «contén unha serie de modificacións respecto» al que se informó en julio, «consistentes fundamentalmente na previsión dunha vía pública de nove metros de largo que dá acceso á parcela dotacional; e na redelimitación desta adaptándoa á parcela catastral».
Reacciones
El alcalde de Mugardos, Xosé Fernández Barcia, fue notificado el jueves de que esta aprobación se iba a producir a lo largo de esta semana. El regidor nacionalista mostró su satisfacción porque, por fin, se hubiese desbloqueado «despois dun largo proceso de negociacións tanto coa Secretaria Xeral, como coa Sociedade Deportiva Galicia de Mugardos e persoas particulares, para conseguir a cesión de terreos afectados para levar a termo as obras contempladas no proxecto construtivo». Las obras fueron adjudicadas definitivamente a la empresa Oviga y contemplan una inversión de 400.000 euros.
El Partido Popular
Por su parte, el portavoz del PP, Domingo de Deus, destacó ayer los frutos que había dado su reunión del pasado 7 de septiembre con la secretaria xeral do Territorio e Urbanismo, Encarnación Rivas. «Se ha agilizado un trámite que podía haberse retrasado durante tres meses». Además, reiteró las críticas al regidor de Mugardos, Xosé Fernández Barcia: «Prefiere hacer las cosas sin contar con nadie y creyendo que es infalible, y sus errores pueden suponer retrasos que implican grandes pérdidas de dinero a un club que debe alquilar campos para entrenar en nuestra comarca».
El gobierno municipal tuvo que adjuntar documentación relativa al informe juridico preceptivo sobre la titularidad de los terrenos tal y como habían apuntado desde el Partido Popular y que había negado el alcalde.